Packing for a 90 day 20,000 mile trip Emballage pour un voy
4 participants
Page 1 sur 1
Packing for a 90 day 20,000 mile trip Emballage pour un voy
Hello,
Here are pictures of my car unpacked and packed for my 20,000 mile trip. I was on the road for 90 days with my tent and the hospitality of hundreds of Corvette Enthusiasts.
It looks very neat and tidy, but once I was on the road, it was as messy as a kids room after play time.
I did not take a spare tire, I used the space to pack my tent and sleeping bag and stove.
Bonjour,
Voici des photos de ma voiture non emballés et conditionnés pour mon voyage 20000 mile. J'étais sur la route pendant 90 jours avec ma tente et l'hospitalité des centaines de passionnés de Corvette.
Il a l'air très propre et bien rangé, mais une fois que j'étais sur la route, il était aussi salissant que une chambre d'enfant après le temps de jeu.
Je n'ai pas pris un pneu de rechange, j'ai utilisé l'espace pour emballer ma tente et sac de couchage et réchaud.
Here are pictures of my car unpacked and packed for my 20,000 mile trip. I was on the road for 90 days with my tent and the hospitality of hundreds of Corvette Enthusiasts.
It looks very neat and tidy, but once I was on the road, it was as messy as a kids room after play time.
I did not take a spare tire, I used the space to pack my tent and sleeping bag and stove.
Bonjour,
Voici des photos de ma voiture non emballés et conditionnés pour mon voyage 20000 mile. J'étais sur la route pendant 90 jours avec ma tente et l'hospitalité des centaines de passionnés de Corvette.
Il a l'air très propre et bien rangé, mais une fois que j'étais sur la route, il était aussi salissant que une chambre d'enfant après le temps de jeu.
Je n'ai pas pris un pneu de rechange, j'ai utilisé l'espace pour emballer ma tente et sac de couchage et réchaud.
Jack Panzica- LT1
Modele Vette : 1966 Glen Green Roadster L-79 350 HP
Re: Packing for a 90 day 20,000 mile trip Emballage pour un voy
how will you bring back some bottles of wine ? You travel alone ?
Alec- Coup de Cœur C.P.
Modele Vette : C5 2001 Callaway+B&B Bullet ,Sway bar C6 Z06 jantes C6
Impressive. My roadster '90 couldn't carry more
Alec a écrit: how will you bring back some bottles of wine ? You travel alone ?
Good Afternoon,
Yes I travel alone for the most part. I like the adventure of the unknown, strange roads, new people to meet, and I do not have to worry about keeping my passenger happy. Just me, the car, and the world to explore. The car is just a wonderful way to see new places and the car allows people to approach you and talk about the car. Once you start to talk, you make friends and life is good.
I will just have to drink the wine before I come home
Jacky Miles
Bon après-midi,
Oui je voyage seul, pour la plupart. J'aime l'aventure de l'inconnu, des routes étranges, de nouvelles personnes de se rencontrer, et je n'ai pas à vous soucier de garder mon bonheur du voyageur. Juste moi, la voiture, et le monde entier à explorer. La voiture est juste une merveilleuse façon de voir de nouveaux endroits et de la voiture permet aux gens de vous approcher et de parler de la voiture. Une fois que vous commencez à parler, vous faire des amis et il fait bon vivre.
Je vais juste pour boire le vin avant que je rentre à la maison:
Miles Jacky
Jack Panzica- LT1
Modele Vette : 1966 Glen Green Roadster L-79 350 HP
For the wine, I don't trust you ! If you try it, you'll like it , especially in France where nearly at each corner in the south of Loire you have vineyards
Drinking water is not safe , fishes fart and make love in it ...........
Drinking water is not safe , fishes fart and make love in it ...........
Alec- Coup de Cœur C.P.
Modele Vette : C5 2001 Callaway+B&B Bullet ,Sway bar C6 Z06 jantes C6